راهنمای خرید گوشی تا ۲۰ میلیون تومان

اگر به دنبال خرید گوشی تا قیمت ۲۰ میلیون تومان هستید، مطمئنا به دنبال گوشی‌هایی می‌گردید که تا چند سال به خوبی برای شما انجام وظیفه کنند. خوشبختانه در این زمینه گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد که در این ویدیو به تعدادی از مدل‌های مناسب در این محدوده‌ی قیمتی می‌پردازیم.

به عنوان مثال می‌توانیم به گوشی گلکسی S21 FE اشاره کنیم. به طور کلی سری FE شاخه‌ای از پرچم‌داران سری گلکسی S محسوب می‌شوند که با استقبال زیادی هم روبرو شده‌اند. S21 FE نه یک پرچم‌دار تمام‌عیار است و نه یک میان‌رده‌ی معمولی و بین این دو قرار می‌گیرد. این گوشی در حال حاضر حدود ۱۷ میلیون تومان قیمت دارد.

اگر هم از جمله طرفداران پروپاقرص آیفون هستید ولی نمی‌خواهید برای خرید گوشی اپل هزینه‌ی زیادی را متحمل شوید، پس می‌توانید آیفون SE 2022 را انتخاب کنید. این یک گوشی مجهز به چیپست قدرتمند است ولی متاسفانه ظاهر بسیار قدیمی دارد. اما از ویژگی‌های سخت‌افزاری نیازهای بیشتر کاربران را به خوبی برطرف می‌کند. برای خرید گوشی آیفون SE 2022 در حال حاضر باید حدود ۱۶ میلیون تومان بپردازید.

برای سومین مدل هم باید شیائومی ۱۱T پرو را معرفی کنیم. این یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های شیائومی در این محدوده‌ی قیمتی به حساب می‌آید. شیائومی ۱۱T پرو فعلا در بازار ایران با قیمتی در حدود ۱۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *